Vodeća svjetska MMA organizacija UFC ulazi u 2026. s velikim planovima, a glavni je prelazak na platformu Paramount+, koji će američkim fanovima ukinuti plaćanje “pay-per-view” prijenosa.
Međutim, umjesto da se fokusiraju na borbe, kompanija je ušla na novo tržište, što je izazvalo lavinu negativnih komentara.
Najnoviji poslovni poduhvat je servis za dostavu gotovih obroka.
Tokom sedmice, uoči događaja “UFC 323” u Las Vegasu, promocija je predstavila “UFC Ignite”, opisan kao “prvi program obroka koji donosi prehranu na šampionskoj razini izravno na vaša vrata”.
U najavi se ističe kako su obroci osmišljeni u saradnji s UFC-ovim institutom za performanse i vrhunskim kuharima.
Reakcije na društvenim mrežama bile su brze i većinom izrazito negativne. Dok su neki komentari bili šaljivi, većina je izrazila razočaranje i nerazumijevanje.
Ovaj potez dolazi u trenutku kad UFC najavljuje velike promjene za 2026. godinu, uključujući i prvi događaj na Paramount+ platformi, “UFC 324”, koju će predvoditi Paddy Pimblett i Justin Gaethje.
Međutim, nisu svi potezi promocije dobro primljeni, a novi poslovni model izaziva zabrinutost.
(Vijesti.ba)


