U prve dane proljeća, 21. marta u Mostaru će biti otvorene pristigle ponude za izgradnju brze ceste Mostar – Polog – Široki Brijeg – granica s Hrvatskom.
Radi se dionici s četiri trake, podijeljenoj u dvije sekcije Polugrno – Podledinac dužine 5,48 km i Podledinac – Grude istok dužine 6,36 km. Ukupna vrijednost radova na ovim sekcijama iznosi više od 120 miliona KM – 50 miliona za sekciju Polugrno – Podledinac, te 69,2 miliona KM za sekciju Podledinac – Grude Istok.
Ukupna dužina od dionica od Mostara do RH je 60 kilometara dužine, a procijenjena vrijednost radova je 938 miliona KM.
I dok se užurbano rade spojevi Hercegovine sa Hrvatskom, procedure oko izgradnje tunela Prenj su na čekanju. Na čekanju je, već tri godine i nastavak izgradnje jednog i po kilometra brze ceste Sarajevo – Ilidža.
Također, Tuzlanski kanton nema izgrađen niti jedan centimetar brze ceste ili autoputa, iako najviše izdvaja za tu namjenu u Federaciji BiH.
Prema posljednjim zvaničnim podacima Tuzlanski kanton je drugi po broju registrovanih vozila (142.355) u FBiH, odmah iza Sarajevskog (162.560). U Tuzlanskom kantonu saobraća i najveći broj vozila u BiH te se potroši i najviše goriva, uplati najviše akciza, putarina i cestarina. Za uzvrat Tuzlanski kanton je kažnjen činjenicom da nema ni metra autoputa niti brze ceste.
Mahir Mešalić, zastupnik u Parlamentu FBiH proziva, kako kaže, direktne krivce za katastrofalnu putnu infrastrukturu u Tuzlanskom kantonu.
„Krivci su sve prethodne vlasti u FBiH. Ovo je konkretan primjer, gdje je Tuzlanski kanton potpuno zapostavljen u odnosu na ostale. Mislim da je to također, rezultat snishodljivog odnosa prema HDZ-u, jer tamo gdje je HDZ vlast, u tim kantonima se grade autoputevi i brze ceste. Pokušavao sam, sa drugim kolegama iz TK u nekoliko navrata da skrenemo pažnju da mi nemamo ni metra autoputa niti brze ceste ali uvijek je bila šutnja od strane vlasti”, istakao je u ranijoj izjavi za Vijesti.ba Mešalić.
(Vijesti.ba)