Spot je sniman u Kinu Bosna.
Članovi Dubioze kolektiv su poručili da je pjesma nastala na tipičnom sarajevskom derneku.
“Govori o iskonskoj potrebi čovjeka da pobjegne od apokaliptične realnosti i traženju spasa u raskošnoj mezi, bogatoj ponudi pića i rekreativnih droga. Pjesma sadrži ‘nepoznate’ riječi: stelja – suhomesnati ovčji proizvod, hajr – dobro i ‘u tri pi-ke materine’ – mjesto lošeg događaja”, naveli su, a Dino Šaran se nadovezao:
“Ovom prilikom potvrđujem sve što su izjavile kolege iz Dubioze kolektiv. Neke od najboljih ideja nastaju upravo na dernecima. Tako je bilo i ovog puta.”
Nakon izuzetno uspješne prošle godine i turneje “20 Years High” kojom su obilježili dva desetljeća na sceni, izbacili veliku vinilnu kolekciju, rasprodali koncerte po Europi i Meksiku, Dubioza se upravo vratila i s dugačke australsko – novozelandske turneje. No, i zagrebačka publika uskoro će doći na svoje, jer 1. juna grupa stiže na Jarun u sklopu Zagreb Music Festa, što je njihovo prvo koncertno pojavljivanje u gradu nakon pet godina.
Nova pjesma pokazuje da i u 21. godini postojanja najveća grupa naše regije neće dizati nogu s gasa i daje prvi okus novog studijskog izdanja. Saradnja Dubioze Kolektiv i Dine Šarana na pjesmi “U3PM” u izdanju Menarta, dostupna je na svim streaming servisima.
(Vijesti.ba)