Organizatori ističu da je tokom sajma organizirano više od 1.000 B2B susreta, a dogovoreno je i potpisano oko 300 poslovnih ugovora.
Također, ovogodišnji ZEPS je okupio više od 400 kompanija koje su se predstavile s više od 1.200 brendova iz Bosne i Hercegovine i svijeta, čime je još jednom potvrđena važnost tog sajma u regiji.
Menadžer ZEPS-a Sanel Ibrić istakao je kako su posebno ponosni na rezultate B2B susreta.
– Ovaj segment sajma postaje sve važniji, jer kompanijama pruža priliku da u direktnim razgovorima dogovore poslovne poduhvate. Naš cilj je da svake godine unaprijedimo i proširimo ovaj dio sajma, čime će ZEPS nastaviti biti mjesto okupljanja najvažnijih privrednih subjekata u regiji – kazao je Ibrić.
Posebno ga raduje što je subota, posljednji dan sajma, bila posvećena mladima. Organizovani su edukativni programi kako bi se podigao nivo znanja i svijesti o važnosti privrednih sajmova među mladima.
Više od 5.000 učenika srednjih škola i studenata posjetilo je sajam, čime je postignut značajan cilj u promociji obrazovanja i privredne perspektive među mlađim generacijama, saopćili su organizatori.
(Vijesti.ba/FENA)
IZVOR