Wells, koji ima 42 godine, je izvršni direktor Frame.io, softverske kompanije za video kolaboraciju koju je osnovao 2014. godine i prodao Adobe-u za 1,275 milijardi dolara 2021. godine.
Prije skoro dvije decenije, bio je 25-godišnji slobodni video montažer koji je nedavno dao otkaz kao barmen u Njujorku kako bi se potpuno posvetio filmskoj karijeri. Na jednom sajmu industrije 2006. godine, vidio je kako startup kompanija Red Digital Cinema najavljuje svoj plan da izgradi digitalnu kameru dovoljno visokog kvaliteta za holivudske produkcije s velikim budžetima.
Bez oklijevanja, njegov kolega je uplatio depozit od 1.000 dolara da bi se našao na listi čekanja za ovaj proizvod. Vels je bio šokiran, i iz ljubomore je rekao da se i on prijavljuje. Depozit je skoro iscrpio njegov kreditni limit od 1.200 dolara. Već je bio u dugovima i imao je samo nekoliko stotina dolara na bankovnom računu u to vrijeme. Kada je njegova kamera Red One stigla nekoliko godina kasnije, uspio je da sakupi ostatak novca za njenu isplatu.
Biti među rijetkima u New Yorku koji posjeduju takvu kameru promijenilo je tok njegove karijere. Odjednom je postao veoma tražen. Do 2014. godine, njegova postprodukcijska kompanija Katabatic Digital zarađivala je više od milion dolara godišnje od klijenata kao što su Coca-Cola i Pfizer.
Međutim, pravi novac ležao je u komadu softvera koji su napravili Vels i inženjer Katabatic-a Džon Traver — platforma za zajedničko davanje povratnih informacija o video zapisima tokom procesa postprodukcije. Kada su lansirali Frame.io kao samostalan alat, više od 15.000 klijenata se prijavilo, prenosi Bankar me.
Wells je tada bio suočen s odlukom: fokusirati se na već uspostavljen, stabilan posao ili se posvetiti novom, ali neprovjerenom start up-u? Odabrao je ovo drugo, zatvorivši Katabatic kako bi se u potpunosti posvetio Frame.io.
Startup je prikupio više od 80 miliona dolara u narednih pet godina, a dok su Wells i Traver razmatrali IPO, Adobe im je ponudio milijardu dolara, ponudu koju nisu mogli da odbiju.
Sigurna opcija nije i najbolja, rizik pokreće inovacije
Vels govori o rizicima napuštanja sigurne opcije kako bi se iskoristila veća prilika i nepromišljenoj kupovini koja je sve to omogućila.
Vels je izgradio Katabatic Digital u uspješan biznis. Međutim, postprodukcija je rad s klijentima, ponekad ih ima, a ponekad nema i tada nema šta da se radi. Unajmio je Džona Travera da radi postprodukcijske poslove, ali je Traver imao diplomu iz računarstva. Počeli su da eksperimentišu sa softverskim idejama tokom nekoliko mjeseci. Nisu imali ozbiljan cilj da stvore softversku kompaniju, jer nisu znali da li mogu.
Odlučili su da provedu neko vrijeme praveći nešto što zaista dobro poznaju, za što znaju da postoji tržište, znaju da mogu riješiti problem bolje i znaju da mogu zaraditi novac radeći to.
Godine 2014. pokušavali su da prikupe novac za Frame.io. Jedan serijski preduzetnik im je rekao da im nikada ne bi dao 1 dolar, niti bi to uradio bilo koji drugi investitor, sve dok nisu potpuno posvećeni. Ne 99 posto. Ne mogu imati drugu firmu i ne mogu dobiti novac za sporedni projekat.
To je pogodilo Wellsa, pa je počeo da razmišlja o tome da li mora zatvoriti firmu i šta da radi. Kako su se približavali lansiranju, gdje su ljudi mogli da plate za Frame.io i koriste ga, njegovo vrijeme se prirodno preusmjerilo ka njemu. Počeo je da odbija poslove od klijenata, jer su provodili sve vrijeme pokušavajući da pripreme Frame.io za tržište, prenosi CNBC.
Wells je shvatio da ako žele zaista uspjeti s Frame.io, moraju se potpuno posvetiti tome. Napustio je Katabatic, nakon što je gotovo deceniju proveo gradeći tu firmu od nule. Imao je nekoliko stotina hiljada dolara ušteđevine, a mnogo tog novca je uložio u Frame.io. To je bio veliki rizik, ali proračunat, jer je dobijao signale o uspjehu Frame.io na tom putu od kupaca i investitora.
U prvih 90 dana nakon javnog lansiranja, Frame.io je zarađivao 30.000 dolara mjesečnog prihoda. Prikupili su 2 miliona dolara početnog kapitala od Accel-a, i tada je Vels shvatio da je na dobrom putu. Više nije prihvatao nijedan postprodukcijski posao.
Vels nije u početku vjerovao da Frame.io može postati kompanija vrijedna milijardu dolara. Međutim, ideja je postajala sve veća što su više vremena provodili razmišljajući o njoj. Od prvih prihoda, preko rasta do 3 miliona i 6 miliona dolara, Wells i Traver su nastavili da rastu, dok nisu dobili ponudu od Adobe-a koju nisu mogli da odbiju.
(Vijesti.ba)