Tufnice su posvuda oko nas i brendovi ne mogu dovoljno brzo obnoviti zalihe…
Možda nije dosegla viralni iznos od 40 funti pjegave Zara haljine koja je ukrala ljeto 2019., ali čokoladno smeđa maksi haljina Marks & Spencera, prekrivena urednim bijelim tufnicama veličine vrtnog graška i slična onoj Julie Roberts nosila kao Vivian u Lepoj ženi, rasprodana je – što je rezultovalo dugačkom listom čekanja da se popuni.
U Mangu je rasprodata i tamnoplava midi haljina sa sitnim tačkicama koje podsjećaju na sliku Roya Lichtensteina, dok je spotted co-ord jedan od najbrže prodavanih komada na online prodavcu Asos.
Od veličine sjemenki gorušice do novčića od funte, nalaze se na svemu, od šešira do bikinija i baletnih pumpica. I svuda, od “Central Courta” do crvenog tepiha i autobuske stanice, piše Guardian.
Na nedavnom šampionatu u Wimbledonu tribine su bile prepune gledalaca obučenih u tufnice. Barbi glumica Margot Robbie gledala je polufinale muških singlova u crno-bijeloj haljini s tačkama iz Alaïa, dok je SW19 odvažna Sienna Miller nosila dvodijelnu haljinu s tačkama iz Prade. Za njujoršku premijeru filma Kinds of Kindness u junu, Emma Stone je stavila gotiku u trend, odabrala je prozirnu crnu mrežastu haljinu od Louis Vuittona, dok je u martu Jennifer Lawrence nosila crno-bijelu polka haljinu bez naramenica od Diora do Oskara.
U protekle tri sedmice došlo je do povećanja od 151,8% u pretraživanju tufnica na TikTok-u. Ali raspoloženje nije ograničeno na modu. Posjetioci Kensington Gardensa u zapadnom Londonu ne mogu da ne primjete novopostavljenu šest metara visoku žutu bundevu Yayoi Kusame prekrivenu na mestima inspirisanim halucinacijama japanskog umjetnika.
“Polka tačke imaju trajni šarm koji ih izdvaja od drugih printova poput cvijeća i pruga”, rekao je Orlagh McCloskey, suosnivač i kreativni direktor Rixa.
Haljine britanskog ženskog brenda inspirisane vintage stilom i ručno oslikanim printovima postale su omiljena za kupce koji traže izuzetnu prigodnu odjeću, a ove godine tu su tačkice koje daju polet. Njegova Meg haljina, sa crno-bijelim mrljama spojenim sa leopard printom, postala je jedan od Rixovih najprodavanijih komada svih vremena.
“Iako nisu tradicionalno neutralne, tufnice imaju jednostavnost koja im omogućava da se neprimjetno stapaju sa hrabrijim printovima poput leoparda”, rekao je McCloskey.
Štampa nije uvijek bila naklonjena. Tokom srednjeg vijeka, tačkaste tkanine su se izbjegavale zbog njihovih zloslutnih konotacija s bolestima kao što su male boginje. Bilo je to tokom 20. vijeka kada su postali popularni, pri čemu su se svi, od Mini Maus do Merilin Monro, pridružili trendu nošenja tufnica.
“Rolka na tufnice ima oblik sunca, što je simbol energije cijelog svijeta i našeg živog života, kao i oblik mjeseca koji je miran”, napisala je Kusama u svojoj knjizi Manhattan Suicide Addict iz 2005. godine. „Okrugle, meke, šarene, besmislene i nesvesne… tufnice postaju pokret. Rolka tufnice su put do beskonačnosti.”
Čini se da je taj osjećaj optimizma ono što hvata duh vremena – a to je raspoloženje koje je pridobilo naklonost tokom drugih turbulentnih perioda. Nakon finansijskog kraha 2008. godine, dizajneri uključujući Valentina i Marca Jacobsa slali su tačkice na modnu pistu, dok su tokom pandemije 2020. Celine i Balenciaga slijedili njihov primjer. U bilješkama emisije Celine, njen kreativni direktor, Hedi Slimane, rekao je da želi “kroz mladost (i) optimizam pokazati nadu u ovo neizvjesno vrijeme”.
Ove godine modne piste od Balmaina do Maison Margiele i Stelle McCartney bile su preplavljene utješnim uzorkom. To je motiv na koji se Joe Biden, čini se, oslanja i za sigurnost – plavo-bijela kravata na tufnice je njegov potpis.
(Vijesti.ba)