Avantura je započela 21. maja polaskom timova iz pet različitih gradova: Amsterdama, Barcelone, Budimpešte, Kopenhagena i Milana. Cilj je bio stići na cilj u Berlinu u roku od sedam dana.
Kako bi sudjelovali, timovi su se morali odreći gotovine, kreditnih kartica i telefona, oslanjajući se isključivo na svoj stil, šarm i sposobnost razmjene limenki Red Bulla za sve što im je potrebno – hranu, smještaj i prevoz – dok su kroz dnevne vlogove dokumentovali avanture.
Pobjedu nije nužno nosio najbrži prolazak kroz cilj, već i iskustva i broj izazova na koje je svaki tim uspješno odgovorio. Tokom putovanja, svaki je tim kreirao vlastitu stazu širom Europe, suočavajući se s nizom zadataka na kontrolnim točkama i kao i avanturističkih izazova koji su varirali od spuštanja po užetu i surfanja do učenja tradicionalnog alpskog plesa Schuhplattler, pa čak i snimanja pjesama u pravom muzičkom studiu, a upravo je tim Last Minute Crew iz Bosne i Hercegovine napisao i snimio jednu od najboljih numera.
Timovi su ukupno prošli 61 kontrolnu točku, od kojih je svaka sadržavala jedinstveni lokalni izazov, i dovršili gotovo 8000 avanturističkih izazova, koji su varirali od jednostavnih zamjena za sladoled do složenijih, uključujući pregovaranje za spavanje u luksuznom hotelu, obrok u restoranu sa Mišelin zvjezdicama, skok sa padobranom, let avionom i drugih.
Zajedno, učesnici su prešli 597.000 kilometara kroz 17 zemalja, što je više od jedne i pol udaljenosti od Zemlje do Mjeseca. Njihove priče, zabilježene kroz dnevne vlogove, ponudile su pogled na različite kulture i izvanredna iskustva s kojima su se susreli.
Pobjednički tim The Gladiators iz SAD-a osvrnuo se na svoje putovanje s mješavinom umora i uzbuđenja: “Iscrpljeni smo, nadahnuti, ispunjeni radošću, ispunjeni srećom – toliko emocija. Kad putujete, izloženi ste novim ljudima koji imaju tako izvanredne poglede na svijet. Posjetili smo osam zemalja i komunicirali s ljudima koji su govorili mnogo različitih jezika, ali jednostavan osmijeh i otvorenost pomagali su nam da komuniciramo i stvorimo nevjerovatne odnose.”
Red Bull Can You Make It? nije samo izazvao učesnike na kreativno razmišljanje i hrabro djelovanje, već je i potaknuo duh globalnog prijateljstva i avanture, ostavljajući trajna sjećanja za sve uključene. Sa uzbuđenjem čekamo povratak bh timova i priliku da iznesu svoja iskustva.
(Vijesti.ba)