Glas Krajine | Informativni portalGlas Krajine | Informativni portal
  • Naslovna
  • USK
  • BiH
  • Sport
  • Svijet
  • Magazin
    • Zdravlje
  • Tehnologija
  • Zanimljivosti

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

What's Hot

Zvezdan pokušao da se baci u jezero, prijeti Ani i ruši: Riješiću problem sa njom na meni poznat način! (Video)

28. Januara 2023.

Goražde: Klanjana dženaza bivšem nogometašu Almiru Raščiću!

28. Januara 2023.

Mehmedović: “Osmorka” instalirana da prihvati američki model državne imovine, Dodik i Murphy fingirali svađu

28. Januara 2023.
Facebook Twitter Instagram
Glas Krajine | Informativni portalGlas Krajine | Informativni portal
  • Naslovna
  • USK
  • BiH
  • Sport
  • Svijet
  • Magazin
    • Zdravlje
  • Tehnologija
  • Zanimljivosti
Facebook Twitter Instagram
Glas Krajine | Informativni portalGlas Krajine | Informativni portal
Home»Održavanje Bugattija: Svaka ozbiljnija zamjena košta kao novi porodični automobil!

Održavanje Bugattija: Svaka ozbiljnija zamjena košta kao novi porodični automobil!

27. Septembra 2021.Updated:27. Septembra 2021.2 Mins Read
Facebook Twitter WhatsApp Email
PODIJELI
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Telegram Email

Bugatti je oduvijek bio poznat po visokim troškovima servisiranja i održavanja, piše Revijahak.hr.

Ne čudi kad se uzme u obzir da najjeftiniji model košta oko 2 miliona eura. Proizvođač nudi poseban svjetski servisni program za Chiron i Veyron, ali koliko on košta?

Muhammad Al Qawi Zamani, ljubitelj Bugattija iz Malezije, koji živi u Singapuru, želio je znati koliko će ga točno koštati održavanje novog 2,5 miliona eura vrijednog Chiron Pur Sporta u četverogodišnjem razdoblju. Raspitao se u novom Bugattijevom salonu u Singapuru i o tome napisao post na Facebooku.

Dakle, kad odaberete servisni program Bugattija, tim od deset visokoobrazovanih Bugattijevih tehničara putuje svijetom kako bi održavao vaš Chiron ili Veyron na najbolji mogući način, otkrio je. Tu su za vas 24 sata dnevno.

Prvi servis je nakon 14 mjeseci ili 16.000 kilometara. Tehničari počinju mijenjanjem motornog ulja. Zamijenjeni su i filter za ulje, rashladna tekućina u vrijednosti od 21.271 eura. To izgleda skupo, ali nije ništa u usporedbi s ostalim troškovima. Zamjena prednjih karbonskih kočnica i 3D ispisanih čeljusti i kočionih pločica košta 50.318 eura, dok zamjena kočionih tekućina, kabela i čišćenje kočnih dijelova košta još 50.316 eura.

Svakih četrnaest do šesnaest mjeseci ili 16.000 kilometara treba zamijeniti naplatke. Novi komplet košta 42.641 euro. Zatim gume: ako želite maksimalnu trakciju, trebate kupiti gume Michelin Pilot Sport Cup 2R, koje su posebno razvijene za Chiron Pur Sport. Koštaju 35.735 eura po setu, ali pružaju i bolje držanje na stazi.

S 42 do 48 mjeseci vlasništva, turbo se mora zamijeniti za 22.170 eura. U tom trenutku trebate i novi spremnik goriva koji košta 37.437 eura jer je izrađen od gume i nekoliko slojeva kevlara. Ugađanjem motora kako bi se izvuklo svih 1500 konjskih snaga iz 8,0-litrenog quad-turbo W16 računa se dodaje još 24.391 eura.

Novo vjetrobransko staklo košta 51.169 eura, a čak su i brisači izuzetno skupi s cijenom od 3.240 eura. Sve u svemu, za četiri godine (48 mjeseci) trebat će vam najmanje tri zamjene ulja, dvije zamjene felgi/guma, set kočnica, podešavanje motora plus zamjena turbo motora i spremnika goriva.

To znači da su ukupni troškovi približno 407.577 eura, a to isključuje poreze, troškove rada, prijevoz i putne troškove.

Za vlasnike koji ne namjeravaju voziti svoj Bugatti i hiper automobil vide samo kao investiciju, to je jeftinije. Prema Mohammedu, oni moraju platiti samo 89.337 eura svakih četrnaest mjeseci da bi održali svoj superautomobil u najboljoj formi, budući da ne voze, a automobil je parkiran na fiksnom mjestu.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Slični članci

Zvezdan pokušao da se baci u jezero, prijeti Ani i ruši: Riješiću problem sa njom na meni poznat način! (Video)

28. Januara 2023.

Goražde: Klanjana dženaza bivšem nogometašu Almiru Raščiću!

28. Januara 2023.

Mehmedović: “Osmorka” instalirana da prihvati američki model državne imovine, Dodik i Murphy fingirali svađu

28. Januara 2023.

Kakve ti je slike slao, dr.ljo? Editine komšije otkrivaju detalje tuče s Indi: Ispred zgrade stoje dijelovi razbijenog telefona!

28. Januara 2023.

Umro Saša Petrović

28. Januara 2023.

U “Osmorki” dramatično: Mijatović zaprijetio koalicionim partnerima, Nikšić im pisao, shvatio da je izigran

28. Januara 2023.
Najnovije

Zvezdan pokušao da se baci u jezero, prijeti Ani i ruši: Riješiću problem sa njom na meni poznat način! (Video)

28. Januara 2023.

Goražde: Klanjana dženaza bivšem nogometašu Almiru Raščiću!

28. Januara 2023.

Mehmedović: “Osmorka” instalirana da prihvati američki model državne imovine, Dodik i Murphy fingirali svađu

28. Januara 2023.

Kakve ti je slike slao, dr.ljo? Editine komšije otkrivaju detalje tuče s Indi: Ispred zgrade stoje dijelovi razbijenog telefona!

28. Januara 2023.
-OGLAS-
O nama
O nama

Vaš izvor vijesti o životnom stilu. Misija portala GLAS KRAJINE je otvoriti medijski prostor cijele Krajine i šire, objavljujući vijesti iz svih sfera života, kulturnih i zabavnih događanja, obrazovanja i slično.

Društveni smo, povežite se s nama:

Facebook Twitter Instagram Pinterest YouTube WhatsApp
Our Picks

Zvezdan pokušao da se baci u jezero, prijeti Ani i ruši: Riješiću problem sa njom na meni poznat način! (Video)

28. Januara 2023.

Goražde: Klanjana dženaza bivšem nogometašu Almiru Raščiću!

28. Januara 2023.

Mehmedović: “Osmorka” instalirana da prihvati američki model državne imovine, Dodik i Murphy fingirali svađu

28. Januara 2023.
Preporučujemo
© 2022 GlasKrajine. Designed by GK Team.
  • Kontakt
  • Marketing
  • O nama

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.