U Bosni i Hercegovini, njegov potencijal otvara prilike za rast i inovacije i u tom kontekstu eCommerce Day 2024 konferencija ponovo je odigrala ključnu ulogu u okupljanju stručnjaka i jačanju ovog važnog sektora.
Agenda ovogodišnje konferencije, koja je održana danas u Gradskoj vijećnici u Sarajevu, pružila je publici, kompanijama i profesionalcima dublji uvid u ključne aspekte eCommerce sektora.
Tako je publika dobila konkretne alate, saznanja i inspiraciju koje mogu odmah primijeniti u svakodnevnom poslovanju. Kroz raznolike teme i dinamične diskusije, događaj je pružio priliku da se istraže aktuelni trendovi, izazovi i prilike koje oblikuju budućnost digitalne trgovine u Bosni i Hercegovini i šire.
Belma Agić, izvršna direktorica eCommerce asocijacije u BiH, koja je domaćin i organizator konferencije, naglašava da je cilj pružiti praktičnu vrijednost učesnicima.
“Naš fokus je na pružanju relevantnog sadržaja koji direktno odgovara na potrebe kompanija koje posluju ili žele da se bave eCommercom. Agenda je kreirana tako da obuhvati teme kao što su logistika, digitalna plaćanja, ESG strategije, razvoj prekogranične trgovine i digitalizacija javnih institucija. Kroz pažljivo odabrane panele i predavanja, želimo prisutnima omogućiti sticanje znanja i uvide koji će im pomoći u unapređenju poslovanja i postizanju dugoročne konkurentnosti”, poručila je Agić.
Pored raznovrsnih tema koje je obuhvatils ovogodišnja agenda, jedan od centralnih segmenata bio je posvećen globalnim trendovima koji mijenjaju pravila igre u eCommerce industriji.
“Jedan dio konferencije posvetili smo fenomenu Temua, čiji dolazak na naše tržište, nakon značjnog porasta online prodaje tokom pandemije, predstavlja najveći ‘disruption’ u e-trgovini do sada”, kaže Agić.
(Vijesti.ba)