Sve je, naime, počelo kada je Čoralić na svom privatnom Facebook profilu objavio sljedeći status: „Ni vlastita porodica ga ne slijedi, a k’o biva, vodio bi narod“.
Iako je uvriježeno mišljenje da lokalni izbori po važnosti i ulogu nisu u rangu općih, predizborna kampanja koja je u toku očigledno iz mnogih kandidata izvlači ono najgore: mržnju, fašizam, šovinizam. Istinski motiv većine kandidata u pravilu je vijećničko mjesto i nekoliko stotina maraka mjesečno paušala, piše slobodna-bosna.ba.
Šup.. efendija, retardiran, fašista i nesoj. Ovo su samo neke od uvreda koje je Suad Dervišević, nosilac liste iz Naše stranke za Gradsko vijeće Cazin uputio Harisu Ćoraliću, uglednom cazinskom profesoru islamske teologije. Motiv nije imao. Čoralić i Dervišević se ne poznaju. Dervišević je kandidat, Ćoralić nije, niti ikoga podržava.
Sve je, naime, počelo kada je Čoralić na svom privatnom Facebook profilu objavio sljedeći status: „Ni vlastita porodica ga ne slijedi, a k’o biva, vodio bi narod“.
U svom statusu profesor Ćoralić nije čak nagovijestio na koga bi se on mogao odnositi niti je neko mogao povezati status profesora islamske teologije s bilo kojim od kandidata za gradonačelnika u bilo kojem dijelu Bosne i Hercegovine.Međutim, uslijedio je dugačak i posve izvan teme odgovor Derviševića u kojem je pokazao istinski šta on to propagira.
Dok Naša stranka, bar kad su u pitanju program i slogani, propagira toleranciju, civiliziran dijalog, „dobre ljude“, Dervišević je pokazao svoje pravo lice. A, ako ga ne osude stranačke kolege, pokazao je i lice Naše stranke, jer je ničim izazvan izvrijeđao uglednog, nestranačkog čovjeka, građanina, profesora.
Šup.. efendija, šejtan efendija, retardiran, fašista i nesoj, fekalni proizvod, neke su od uvreda koje je profesoru Ćoraliću uputio Dervišević. O svojim kvalitetama Dervišević je napisao „nisam ti kriv što sam u 61. za tebe frajer u fizičkom i intelektualnom smislu”. Kako na ovu netoleranciju i necivilizirani dijalog gledaju čelnici Naše stranke, Edin Forto, Predrag Kojović, Sabina Ćudić i drugi ostaje nam da vidimo u njihovoj eventualnoj reakciji. A, poruka je i izostanak reakcije.
IZVOR