Iako je krajem jula ove godine direktor Autocesta FBIH Denis Lasić najavio da će do kraja godine početi gradnja tunela Prenj na Koridoru 5c, od toga nema ništa.
– Do kraja 2023. godine bi trebale biti ugovorene dionice Mostar sjever – Mostar jug, tunel Prenj, kao i tunel Kvanj. Ove godine počinje izgradnja tunela Prenj, najdužeg tunela na koridoru Vc, rekao je Lasić za Fenu 25. jula 2023.
Ipak, prije par dana u intervjuu za Večernji list, Lasić je rekao da se za tunel Prenj, čeka potvrda banke.
Da krenemo s drugom fazom poziva, a to je zahtjev za finansijske ponude. Procjena svih troškova ovog velikog projekta je 550 miliona eura s rokom izgradnje šest godina. S dva velika infrastrukturna projekta, kao što su tunel Prenj i Mostar sjever – Mostar jug, prostor Bosne i Hercegovine bit će u potpunosti povezan s europskim prometnim koridorima, na sjeveru s koridorom X, a na jugu s Jadransko-jonskom autocestom, što će donijeti izravnu korist za cijelo društvo kroz razvoj područja kojima prolazi, gospodarsku zajednicu, ali i turistički potencijal, rekao je Lasić.
Kada bude izgrađen, svojom dužinom i kompleksnošću tunel Prenj će nadmašiti sve do sada izgrađene objekte u regionu. Istovremeno će se raditi dvije tunelske cijevi s po dvije saobraćajne trake u kojima će se saobraćaj odvijati jednosmjerno za svaki pravac.
Tunel Prenj će biti dugačak 10,90 kilometara.
(Vijesti.ba / Biznis.ba)