Netflix je nadmašio očekivanja u pogledu zarade, izvještavajući da su profit i rang pretplatnika porasli dok se njegov ulaganje na bogatu ponudu sadržaja isplatilo usred suzbijanja dijeljenja lozinki.
Vodeći televizijski servis za streming saopćio je da je u nedavno završenom kvartalu dobio 9,3 miliona pretplatnika, čime je ukupan broj porastao na 269,6 miliona.
Netflix je prijavio profit od 2,3 milijarde dolara uz prihod od skoro 9,4 milijarde dolara u tom kvartalu, u poređenju sa neto profitom od 1,3 milijarde dolara na 8,2 milijarde dolara prihoda u istom periodu godinu dana ranije.
– Netflix nastavlja da napada svoju konkurenciju – rekao je viši analitičar Emarketera Ross Benes.
– Ovo signalizira da je dijeljenje lozinke još češće nego što se ranije mislilo, jer Netflix neprestano pretvara gledaoce freeloadera u plaćene korisnike – dodao je on.
(Vijesti.ba / FENA)