Amerikanci su na crni petak online, preko svojih mobilnih telefona i računara, kupili proizvode u iznosu od 10,8 milijardi dolara, navodi se u ažužiranim podacima “Adobe Analytics”, prenosi Reuters.
Crni petak, dan nakon praznika Dana zahvalnosti, označava zvanični početak praznične sezone kupovine u trgovinama na malo.
Povećana online kupovina favorizuje gigante kao što su Amazon i Walmart. Walmart, koji upravlja sa 4.700 prodavnica u SAD, uložio je velika sredstva u kućne isporuke kako bi podstakao e-trgovinu.
Američka potrošnja online na crni petak ove godine je porasla za 10,2 posto, saopćio je Adobe, koji vodi evidenciju o uređajima koji koriste njegov softver, kako bi se omogućilo više od milijardu posjeta maloprodajnim sajtovima u SAD.
Prošle godine američki kupci potrošili su 9,8 milijardi dolara online na crni petak, a 2022. godine 9,1 milijardu, saopćio je Adobe. Najprodavanija roba na mreži uključivala je kozmetiku, proizvode za njegu kože i kose, kao i “Bluetooth” uređaje i Espresso mašine.
Online prodaja igračaka porasla je čak 622 posto, u poređenju sa prosečnom dnevnom prodajom u oktobru, dok je prodaja nakita porasla za 561, a različitih uređaja za 476 posto u odnosu na oktobar, dodaje se.
(Vijesti.ba)
IZVOR