Gotovo svaki holivudski akcioni film, koji drži do sebe, sadrži sljedeću scenu: nekoliko iskusnih policajaca hoda direktno prema kameri, u dramatičnoj usporenoj snimci – dok se u pozadini pale eksplozije i vatrene kugle.
Apple se zabavlja na račun ovog prepoznatljivog koncepta, ponovo okupljajući par policijskih likova koji su se već pojavljivali u prethodnim reklamama, u svom novom spotu za iPhone 16.
Nastavak dolazi iz interne agencije Apple Marcom i pod režiserskom palicom hvaljenog Davida Shanea.
Film od 60 sekundi poigrava se klasičnim motivom “hodanja od eksplozije“, dok dva mačo glavna lika vode metadijalog.
Jedan od njih izgovara ono što svaki filmski fanatik već godinama misli: “kada se iza nas događa ogromna eksplozija, možda nije najbolji trenutak da hodamo u usporenom snimku.“
Kao dodatni humoristični element, cijeli dijalog je također usporen, dok prvi policajac uvjerava svog partnera da ovakav pristup “čiiiiini sceeeenu joooš kiiiinemaatograaaafskijoooom.“
Apple nastavlja koristiti svoju uspješnu strategiju promoviranja kroz demonstraciju proizvoda.
Ovaj put u fokusu je mogućnost snimanja u 4K pri 120 sličica u sekundi na iPhoneu 16 Pro. Cijela reklama snimljena je upravo ovim najnovijim Appleovim uređajem, u sklopu poznate i dugogodišnje kampanje “Shot on iPhone“.
(Vijesti.ba)