Suosnivačica i ambasadorica brenda Amra Džeko kaže da je OREA Art Market, cjelodnevni događaj za sve generacije, svojevrsna podrška malim biznisima te Udruženju “Srce za djecu oboljelu od raka”.
– Prihod od ulaznica namijenjen je za rad tog udruženja i za Roditeljsku kuću, a omogućene su i donacije za istu namjenu ali i kupovina neke od njihovih proizvoda, koji su dostupni na ovom marketu – kazala je. Ideja je da ta bh. priča bude, ne samo regionalna, nego svjetska priča.
Predsjednik Udruženja “Srce za djecu” Fikret Kubat istaknuo je ekonomski, kreativni, kulturni, a posebno humani karakter tog događaja. Drago mu je, kaže, što je OREA Art Market prepoznala Roditeljske kuće, tog udruženja, u Sarajevu i Tuzli.
– Nas, kao Udruženje, ovo sve obavezuje da podižemo nivo kvalitete naših usluga i da mališani što lakše prođu kroz period liječenja, da njihovi roditelji budu uz njih i da znaju da nisu sami u toku liječenja. To je vrlo važno, a regionalni izlagači na ovom događaju mogu biti ponosni što su dio ove priče – istaknuo je.
On kaže da je današnji događaj važan i za podizanje svijesti o djeci, koja se liječe od najtežih oboljenja.
– Svako od nas može učiniti neko dobro djelo, danas to upravo rade ljudi na OREA Art Marketu – naglasio je.
Ministar privrede Kantona Sarajevo Zlatko Mijatović za 9. OREA Art Market kaže da nudi najbolju moguću platformu za razvoj malog poduzetništva i za privredu u Kantonu Sarajevo te ističe i humani karakter tog događaja jer su partner Roditeljske kuće Udruženja “Srce za djecu oboljelu od raka”.
– Ministarstvo privrede KS uvijek je raspoloženo da podrži ovaj i slične projekte. Nadam se da će ovaj događaj, kao i prethodni, imati veliki uspjeh to nam potvrđuje i veliki broj izlagača iz regije – naglasio je.
Kako ističu organizatori, posjetiocima Sajma je dostupna bogata i raznovrsna ponuda ručno rađenih proizvoda (odjeća, obuća i torbe, nakita i modni dodaci, do igračaka).
-Da Art Market postaje prepoznatljivo mjesto susreta kreativnosti i održivosti, govori i činjenica da sve više kompanija, međunarodnih institucija i regionalnih brendova prepoznaje značaj tog događaja, te je ove godine 18 regionalnih brendova. Pored OREA brendova, na Art Marketu su i NO Nation Fashion kao i USAID kroz Program podrške zaštiti ljudskih prava USAID/INSPIRE, dodatno naglašavajući podršku OREA platforme razvoju biznisa s pozitivnim utjecajem. Art Market ima i društveno-odgovornu dimenziju, a sav prihod od ulaznica, kao i dio od prodaje rukotvorina, bit će doniran za rad Roditeljske kuće Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka, za koju je dosad prikupljeno preko 50.000 KM. Partneri i sponzori OREA Art Marketa pridruzit će se i ovaj put humanoj misiji i sami donirati određena sredstva za pomoć u radu Udruženja Srce za djecu.
Na ovogodišnjem Art Marketu podižemo svijest o važnosti recikliranja i odgovornog poslovanja. Zajedno, uz podršku naših saradnika TOMRA Collection BiH i EkoPak, nastojimo smanjiti ekološki otisak i približiti ideju “waste-free” događaja. TOMRA Collection BiH osigurala je reciklomat za reciklažu jednokratne ambalaže – tu, na Art Marketu! EkoPak će zatim sav prikupljeni otpad uputiti ka reciklažnim centrima omogućujući da materijali pronađu novi život ili budu iskorišteni kao energetski resurs – poručuju organizatori.
(Vijesti.ba/FENA)