Meta je početkom marta odlučila da ograniči politički sadržaj u algoritmima preporuka za Instagram, a najnovija studija kompanije Accountable Tech pokazala je da je domet političkih objava značajno smanjen, prenosi Bloomberg.
Zvaničnici kompanije Meta kažu da ljudi i dalje vide političke objave sa naloga koje prate, ali ne i objave sa drugih naloga koje ne prate.
“Mislimo da ne bismo trebali širiti političke vijesti”, rekao je ranije šef Instagrama Adam Mossery, navodeći kao primjer vijesti o abortusu, ratu u Gazi i predsjedničkim izborima u Sjedinjenim Američkim Državama.
Prema njegovom mišljenju, Instagram nije tu da pokaže “trenutno mišljenje o političkom pitanju koje niste tražili sa naloga koji ne pratite”, prenosi Tanjug.
Mossery je ukazao i na ranije izjave Marka Zuckerberga, generalnog direktora Mete, koji je izjavio da su ljudi umorni od političkih diskusija na platformama.
Kompanija želi poboljšati korisničko iskustvo, ali kritičari kažu da je nova politika Mete nejasna i potiskuje vjerodostojne informacije od aktivista, novinskih organizacija i marginaliziranih kreatora sadržaja.
Odluka o smanjenju dometa političkog sadržaja izazvala je negodovanje uglavnom lijevo orijentisanih, takozvanih “progresivnih” kreatora i grupa koje se brinu da će Meta potisnuti informacije o društvenoj nepravdi.
Accountable Tech je naveo da je tražio učesnike studije sa obje strane političkog spektra, ali da su se za učešće u istraživanju prijavili samo ljevičari.
(Vijesti.ba)
IZVOR