Kampanja je usklađen s Olimpijadom 2024. u Parizu.
Ključno za kampanju je emotivni glavni spot “The Vault”, nadahnut s Biles i intenzivnim očekivanjima koja dolaze s bavljenjem profesionalnim sportom. Dodatni kreativni materijal prikazivat će sportiste iz Tima Powerade koji slično promovišu kampanju, prenosi Biznis.ba.
Kampanja, koju je kreirala WPP Open X pod vodstvom Ogilvya, bit će lansirana na 30 tržišta i obuhvatit će društvene mreže, TV i još mnogo toga. Također će se predstaviti novi napitak Powerade Gold i organizirati posebno iskustvo u olimpijskom selu.
Powerade nastoji dodatno razvijati razgovor među sportistima o mentalnom i fizičkom blagostanju svojom najnovijom kampanjom, nastojanjem koje nadograđuje gotovo 100-godišnje partnerstvo matične firme Coca-Cole s Olimpijskim igrama.
Integrisani napor predstavlja najnoviju evoluciju platforme “Pause is Power” firme Powerade, koja je pokrenuta 2022. godine kako bi se promovirale prednosti uzimanja namjernih pauza po potrebi kako bi se jači vratili.
Glavni adut kampanje je glavni spot “The Vault”, u kojem Biles, pripremajući se za vježbanje svog sporta uz medijske komentare, s uzdahom isključuje buku i počinje svoju rutinu, s usporenim snimkom salta uz komentare o njezinoj sportskoj izvedbi prije nego što pređe na svoj vlastiti glas.
Biles se može čuti kako razmišlja o svojoj odluci da “napravi pauzu” – gimnastička legenda je primjetno odustala od finala ekipnog takmičenja žena na Olimpijadi u Tokiju – prije nego što joj se poruči da “to učini za malu djevojčicu”, s mladom djevojčicom koja gleda s tribina.
Spot je režirao direktor Somesuch Kim Gehrig, dobitnik Emmyja 2023. za izvanrednu reklamu. Kreiran od strane WPP Open X, pod vodstvom Ogilvya, kampanju podržavaju EssenceMediacom, David Miami i VML zajedno s AlterEko i Form&Fun.
Dodatni kreativni materijal prikazivat će sportaše iz Tima Powerade, svaki od njih također pomaže u sastavljanju međunarodnog tima sportista firme Coca-Cole. Svaki sportista također ima priču o trenucima kada su napravili pauzu i jači se vratili, među njima su olimpijci Mathilde Gros, Harrie Lavreysen i Tyler Wright.
Priče sportista bit će globalno predstavljene, pojavljivat će se u vinjetama, na društvenim mrežama, digitalno, vanjskim reklamama i televizijskim kanalima.
Emotivna kampanja firme Powerade mogla bi joj pomoći u jačanju lojalnosti branda na konkurentnom tržištu sportskih napitaka, koje se očekuje da će do 2030. godine postići globalnu procjenu od 32,89 milijardi dolara, u odnosu na 22,71 milijardu dolara u 2022. godini. Uz svoja nastojanja, marka će također predstaviti Powerade Gold, napitak posebno dizajniran za Olimpijadu i Paraolimpijadu u Parizu.
Novi okus sadržavat će mješavinu zlatnih voća formuliranu da pruži energetski i osvježavajući okus.
(Vijesti.ba)