Ove godine, jedan od zapaženih trenutaka bila je pojava poznate bh. novinarke i TV voditeljice Dejane Rosuljaš. Dejana je zablistala u haljini kreiranoj specijalno za ovu priliku, dizajnerke Emilije Zdravković AMELIE, uz podršku brenda Perwoll.
Brend Perwoll, poznat po svojoj predanosti održivosti, ponosno je podržao ovaj projekat. Direktorica marketinga brenda Perwoll, Milica Šljivančanin, ovim povodom izjavila je: „Perwoll kontinuirano podržava mlade dizajnere koji se zalažu za održivu modu. Emilija Zdravković, kao učesnica našeg Fashion Incubatora, savršeno je utjelovljenje tog nastojanja. Njena kreacija na Sarajevo Film Festivalu pokazuje kako održiva moda može biti i glamurozna i inspirativna.”
AMELIE haljina, izrađena od zaboravljenih kućnih tekstila (zavjesa, posteljina i sl.), savršeno je ilustrirala filozofiju spore mode. Ovaj pokret naglašava kvalitet nad kvantitetom, kao i održivost uz etički pristup proizvodnji odjeće. Slojevitost i asimetričnost dizajna, koje su zaštitni znak Emilijine estetike, savršeno su se uklopile u stil i siluetu prekrasne Dejane, privlačeći pažnju prisutnih i podižući svijest o važnosti spore mode i održivosti.
Posvećenost održivosti ogleda se u projektima poput Perwoll Fashion Incubatora, gdje je Emilija Zdravković, kao jedna od najistaknutijih učesnica, sa svojim brendom AMELIE osvojila drugo mjesto na konkursu i predstavila svoje radove na 53. Perwoll Fashion Weeku u Beogradu. Emilijina posvećenost sporoj modi i održivosti donijela joj je priznanje i priliku da svoje kreacije predstavi i na Sarajevo Film Festivalu.
Perwoll deterdžent sinonim je za nježno pranje delikatnih tkanina i pruža podršku održivosti u modnoj industriji. Svojim specijalizovanim formulama, Perwoll omogućava dugotrajnost odjeće, smanjujući potrebu za čestom kupovinom i time podržavajući princip spore mode. Perwoll proizvodi pomažu u očuvanju boje i kvaliteta materijala, što dodatno doprinosi očuvanju resursa i smanjenju otpada.
Prikazivanje AMELIE kreacije na Sarajevo Film Festivalu nije samo proslava mode, već i značajan korak ka podizanju svijesti o važnosti održivosti. Ovogodišnji crveni tepih bio je dokaz da se glamur i održivost mogu savršeno uklopiti, zahvaljujući mladim dizajnerima i brendovima kao što je Perwoll, koji donose svježe ideje i inovacije u svijet mode.
(Vijesti.ba)