Za stajling su bile zadužene Charlotte Stockdale i Katie Lyall, sa scenografijom Ibby Njoya, režijom Anite Bitton, produkcijom Ragi Dholakia Productions i ekskluzivnom produkcijom Now Open.
Ljepota je djelo frizera Sama McKnighta i vizažiste Petera Philipsa.
Kampanja je živopisna proslava ljubavi i počast bezvremenskim modnim ikonama.
Ove sezone, Olivier Rousteing predstavlja torbu JM Balmain, crpeći inspiraciju iz klasične siluete kuće “Jolie Madame”, nagovještaja revolucionarnog poslijeratnog dizajna Monsieura Balmaina.
Dizajner Olivier Rousteing vraća se na “novi francuski stil” koji je pokrenuo Pierre Balmain, ugrađujući meke konture i pedantno krojenje iz 1940-ih i 1950-ih u kolekciju koja utjelovljuje duh ruže – koja predstavlja radost, ljubav i ljepotu.
Razmišljajući o toj temi, Olivier Rousteing kaže: „Želim osporiti ideju da je kolekcija koja slavi ljubav, ljepotu i cvijeće za proljeće površna. Ljubav je kompleksna, kao što svaka ruža ima svoje trnje. Ova složenost je obuhvaćena našim dizajnom, s bodljama koje se pojavljuju u različitim oblicima.”
Kolekcija za proljeće 2024. mješavina je romantizma i ženstvenosti, naglašena Rousteingovom sklonošću prema odvažnosti. Dizajni demonstriraju Balmainovu stručnost u silueti i formi, dok živopisni printovi, uključujući klasične tačkice koje se nalaze u dizajnu Pierrea Balmaina, unose element neočekivane smjelosti. Rousteingova vizija pariskog vrta oživljena je bogatom paletom boja, oblika, tekstura i uzoraka, s fokusom na umijeće ateljea i historijske arhive kuće.
Kolekcija sadrži zamršeno izrađene ruže, trnje i grane u kristalu, ukrašavajući pomno skrojene dizajne koji pomiču granice Balmainovog renomiranog zanatskog umijeća, označavajući prepoznatljivi znak Oliviera Rousteinga na kolekciji.
(Vijesti.ba)