Društvo za životno osiguranje MetLife provelo je istraživanje nad fizičkim, socijalnim, mentalnim i financijskim aspektima različitih generacija te su došli do zaključka da se generacija Z ne snalazi najbolje te da imaju probleme u gotovo svim dijelovima života.
“Gen Z ne prolazi baš najbolje”, rekao je Todd Katz, izvršni potpredsjednik u MetLifeu, za InsuranceNewsNet te dodao:
“Naše istraživanje pokazalo je da je sveukupno zdravlje svih dobnih grupa naših zaposlenika malo opalo, ali najviše je opalo kod generacije Z.”
Prema njihovim riječima, samo jedan od tri mlada radnika rekao je da se osjeća potpuno zdravo – 10% manje u odnosu na 2023. godinu, a prema InsuranceNewsNetu, razlika u zdravlju između gen Z i boomera, najzdravije radne generacije, najveća je do sada.
Istraživanje, koje je provedeno u septembru 2024., a bit će potpuno objavljeno u martu, otkrilo je da se generacija Z žali na veći stres, depresiju i iscrpljenost. Kada su uspoređeni sa zaposlenicima iste dobi iz 2018. godine, mladi su izvijestili da se osjećaju manje uspješno, manje angažirano, manje sretno te više anksiozno i preopterećeno.
“Mnogi to pripisuju svojim financijama”, objasnio je Katz.
“Oni pokušavaju uštedjeti novac za velike životne troškove sada kada je sve skuplje. Zbog toga doživljavaju stres i depresiju”, dodao je. Ovi rezultati se podudaraju s nedavnim istraživanjem koje je pokazalo da se čak 38% generacije Z suočava s “krizom srednjih godina”, i to najviše zbog stresa oko financija.
Drugo istraživanje, provedeno među dvije hiljade radnika iz generacije Z, pokazalo je da je jedna od deset osoba odbila ponude za posao zbog velikih troškova putovanja na posao ili zato što su morali svojim novcem kupiti radnu odjeću. Istraživanje je također pokazalo da 60% žena iz spomenute generacije i 45% muškaraca strahuje da će visoki troškovi života predstavljati prepreku za njihovu buduću financijsku sigurnost.
“Populacija na radnom mjestu nikada nije bila raznolikija, s više generacija u radnoj snazi, a ljudi različitih generacija imaju različite potrebe”, rekao je Katz.
Katz je savjetovao poslodavcima da bolje objasne zaposlenicima koji su im benefiti dostupni i kako ih koristiti “na najučinkovitiji mogući način”.
“Jedan od najvećih izazova koji nalazimo je da, čak i ako nudite sjajne benefite i zaposlenici se prijave za njih, ako ih ne koriste i nemaju dobro iskustvo, njihovo zadovoljstvo je puno niže, što znači da ne ostvaruju korist te im to utječe na zdravlje”, zaključio je Katz.
(Vijesti.ba)