Zatvori meni
GlasKrajine.ba | Informativni portalGlasKrajine.ba | Informativni portal

    Pretplati se na obavijesti

    Saznajte najnovije kreativne vijesti iz Krajine, Bosne i Hercegovine i regije na našem portalu

    Popularno

    Papa Lav XIV: Vatikan neće šutke posmatrati kršenja ljudskih prava u svijetu

    6 Decembra, 2025

    Štimac pred derbi: Velež je jači nego prije, ali i mi smo uigraniji

    6 Decembra, 2025

    Naučnici regiona na konferenciji u Tuzli, u fokusu održiva konkurentnost

    6 Decembra, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube RSS
    Subota, Decembar. 6
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp TikTok YouTube
    GlasKrajine.ba | Informativni portalGlasKrajine.ba | Informativni portal
    • Naslovna
    • USK
    • BiH
    • Svijet
    • Sport
    • Magazin
      1. Auto Magazin
      2. Ljepota i zdravlje
      3. Pogledaj sve

      Lideri na njemačkom sajmu automobila

      9 Septembra, 2025

      Kako rashladiti auto na vrućini bez klime: 4 genijalna trika

      12 Jula, 2025

      Na vrućini ne ostavljajte ovaj uređaj u automobilu

      21 Maja, 2025

      Na vrućini ne ostavljajte ovaj uređaj u automobilu

      21 Maja, 2025

      Prevencija, redovne kontrole i rana dijagnoza malignih oboljenja spašavaju živote

      4 Februara, 2024

      Četiri mirisa tijela koja ne smijete da ignorišete

      3 Februara, 2024

      Netflix otkrio datum premijere Peaky Blinders filma

      6 Decembra, 2025

      Znate li koje namirnice vas čine gojaznijim nakon četrdesete?

      6 Decembra, 2025

      Pijete vrelu kafu? Novo istraživanje otkriva koliko je zapravo opasno

      6 Decembra, 2025

      Google otkrio najtraženije recepte 2025

      6 Decembra, 2025
    Pretplati se
    GlasKrajine.ba | Informativni portalGlasKrajine.ba | Informativni portal
    Dom»Svijet»Generacija Z bi mogla promijeniti svijet poslovanja
    Svijet

    Generacija Z bi mogla promijeniti svijet poslovanja

    27 Aprila, 2025
    Podijeli Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram E-pošta WhatsApp Kopiraj link
    Podijeli
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest E-pošta

    Ova generacija se odlikuje specifičnim vrijednostima, vještinama i očekivanjima koja bi mogla značajno oblikovati budućnost poslovanja. U nastavku ćemo istražiti kako bi generacija Z mogla transformirati svijet poslovanja u narednim godinama.

    1. Tehnološka pismenost i digitalna transformacija

    Jedan od najistaknutijih faktora koji čine generaciju Z posebnom jeste njihova duboka povezanost s tehnologijom. Odrasli u digitalnom dobu, članovi ove generacije posjeduju visoku tehnološku pismenost, te su skloni brzo usvajanju novih tehnologija. Njihovo prirodno razumijevanje digitalnih alata, aplikacija i platformi omogućit će im da nastave ubrzavati proces digitalne transformacije u mnogim industrijama.

    Generacija Z neće biti samo potrošači novih tehnologija, već i inovatori koji će oblikovati buduće tehnološke trendove. Razvoj novih proizvoda i usluga zasnovanih na naprednim tehnologijama poput umjetničke inteligencije, blockchaina i interneta stvari (IoT) bit će u velikoj mjeri vođen potrebama i željama ove generacije. Organizacije koje žele ostati konkurentne morat će se brzo prilagoditi novim tehnološkim zahtjevima koje generacija Z postavlja.

    2. Održivost i društvena odgovornost

    Generacija Z je, za razliku od prethodnih generacija, posebno osjetljiva na društvene, ekološke i političke izazove s kojima se suočava svijet. Odrasli u vremenu globalnih klimatskih promjena, političkih nestabilnosti i socijalnih nejednakosti, članovi ove generacije duboko vjeruju u važnost održivosti i društvene odgovornosti.

    U poslovnom svijetu, ovo će značiti da će generacija Z tražiti od kompanija da se fokusiraju na ekološke i društvene aspekte svog poslovanja. Očekivat će transparentnost u poslovanju, odgovorno upravljanje resursima i realne akcije prema smanjenju negativnog utjecaja na okoliš. Poduzeća koja zanemare ove vrijednosti riskiraju da izgube povjerenje i lojalnost mladih potrošača.

    3. Novo poimanje radnog mjesta i fleksibilnost

    Generacija Z ima sasvim drugačiji pristup radu u odnosu na prethodne generacije. Iako je poznata po visokom nivou ambicije i želji za uspjehom, oni također traže ravnotežu između profesionalnog života i privatnog života. Ova generacija ističe fleksibilnost kao ključnu vrijednost, bilo da se radi o mogućnosti rada na daljinu, fleksibilnim radnim vremenima ili slobodi u odabiru radnog prostora.

    Za poslodavce, ovo znači da će morati prilagoditi svoje politike kako bi privukli i zadržali talente iz generacije Z. Poslovni modeli temeljen na strogo definiranom radnom vremenu i fizičkoj prisutnosti na radnom mjestu postepeno će biti zamijenjeni fleksibilnijim rješenjima koja omogućuju veću autonomiju radnicima.

    4. Kreativnost, inovacija i poduzetništvo

    Generacija Z je, više nego bilo koja prethodna generacija, sklonija poduzetništvu. Sa širokim pristupom informacijama i resursima putem interneta, mnogi članovi ove generacije odlučuju se na osnivanje vlastitih biznisa ili freelancing karijere. Razvoj društvenih mreža i digitalnih platformi omogućio im je da brzo i jednostavno lansiraju svoje ideje na tržište, neovisno o geografskoj lokaciji.

    Ova sklonost ka poduzetništvu i inovacijama može donijeti značajne promjene u poslovnom okruženju. Kompanije će morati biti spremne na stalne promjene i nove izazove koje donosi brzo razvijajuća tržišta, jer će generacija Z nastaviti uvoditi inovativna rješenja koja pomiču granice tradicionalnih poslovnih modela.

    5. Pristup informacijama i digitalni marketing

    Generacija Z je odrasla u dobu informacijskog preopterećenja. Sposobnost da brzo prepoznaju lažne informacije, kritički razmišljaju i razlikuju relevantne od irrelevantnih podataka postavlja ih u poziciju da budu moćni potrošači i oblikovatelji tržišta. To znači da će kompanije morati razviti novu vrstu pristupa potrošačima, u kojoj je transparentnost i autentičnost ključna.

    Korištenje digitalnih kanala, poput društvenih mreža, postaje obavezno za svakog poslovnog lidera koji želi doći do generacije Z. Digitalni marketing, influenseri i personalizirane kampanje neće biti samo opcija, već nužnost za uspješno poslovanje.

    Generacija Z se ne može shvatiti samo kao još jedna skupina na tržištu rada. Ona donosi s sobom promjene koje će oblikovati budućnost poslovanja u svim sektorima. Tehnološki napredak, društvena odgovornost, fleksibilnost, inovacija i način poslovanja temeljen na transparentnosti bit će samo neki od faktora koji će biti ključni za uspjeh u poslovanju u narednim decenijama. Poslovni lideri koji prepoznaju i usmjere svoje strategije prema potrebama i vrijednostima generacije Z imat će priliku za dugoročan uspjeh.

    (Vijesti.ba)



    IZVOR

    Dijeliti. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-pošta Kopiraj link
    Prethodni članakMinistar Šteta: Trolejbuska mreža se sutra nakon 33 godine vraća u Vogošću
    Sljedeći članak Napredak u pregovorima Irana i SAD-a, moguć novi sastanak 3. maja

    Možda vas zanima

    Svijet

    Papa Lav XIV: Vatikan neće šutke posmatrati kršenja ljudskih prava u svijetu

    6 Decembra, 2025
    Svijet

    Francuska istražuje misteriozni let drona iznad baze nuklearnih podmornica

    6 Decembra, 2025
    Svijet

    Lopovi u Njemačkoj masovno kradu iskorišteno ulje iz restorana

    6 Decembra, 2025
    Najnovije novosti

    Papa Lav XIV: Vatikan neće šutke posmatrati kršenja ljudskih prava u svijetu

    6 Decembra, 2025

    Suh i mjestimično vlažan kolovoz, oprez zbog poledice i odrona

    5 Decembra, 2023

    Danas u Briselu veliki sastanak o BiH: Iskorak ili blokada

    5 Decembra, 2023

    U BiH oblačno, poslijepodne kiša u većini zemlje

    5 Decembra, 2023

    Sastaje se Upravni odbor Vijeća za provedbu mira

    5 Decembra, 2023
    Pratite nas
    • Facebook
    • YouTube
    • TikTok
    • WhatsApp
    • Twitter
    • Instagram
    Najnovije

    Papa Lav XIV: Vatikan neće šutke posmatrati kršenja ljudskih prava u svijetu

    6 Decembra, 2025

    Suh i mjestimično vlažan kolovoz, oprez zbog poledice i odrona

    5 Decembra, 2023

    Danas u Briselu veliki sastanak o BiH: Iskorak ili blokada

    5 Decembra, 2023
    Od autora

    Papa Lav XIV: Vatikan neće šutke posmatrati kršenja ljudskih prava u svijetu

    6 Decembra, 2025

    Štimac pred derbi: Velež je jači nego prije, ali i mi smo uigraniji

    6 Decembra, 2025

    Naučnici regiona na konferenciji u Tuzli, u fokusu održiva konkurentnost

    6 Decembra, 2025

    Pretplati se na obavijesti

    Saznajte najnovije kreativne vijesti iz Krajine, Bosne i Hercegovine i regije na našem portalu

    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    • Naslovna
    • USK
    • Bosna i Hercegovina
    • Svijet
    • Magazin
    • Sport
    • Marketing
    • Kontakt
    © 2025 GlasKrajine.ba. Designed by HAJ CODE d.o.o..

    Ukucajte iznad i pritisnite Enter za pretragu. Pritisni Esc za otkazivanje.

    Blokiranje oglasa omogućeno!
    Blokiranje oglasa omogućeno!
    Na portalu glaskrajine.ba omogućeno je prikazivanje online oglasa našim posjetiteljima. Podržite nas tako što ćete onemogućiti svoj bloker oglasa.