Ističe kako je oduvijek imala želju da se bavi tim poslom te je sretna što joj se ona i ostvarila.
– Uvijek mi je to bilo zanimljivo, pogotovo zbog činjenice da u Goraždu nema nijedna žena da se bavi ovim poslom. S obzirom da nisam mogla sama pokrenuti ovaj biznis jer nisam imala mogućnosti, kolega Vildan Hodžić koji je prije pet godina osnovao auto školu pružio mi je priliku jer mu je potreban još jedan radnik i on je takođe prvi koji je odlučio da zaposli ženu, na čemu sam mu neizmjerno zahvalna – pojašnjava Selak.
Naglašava da je za sticanje zvanja instruktora neophodno ispuniti određene uslove.
– Jedan od njih je da tri godine posjedujete vozačku dozvolu, bez učinjenih prekršaja koji nose kaznene bodove. Obuka u Tuzli trajala je tri – četiri mjeseca i uspješno sam završila. Imala sam predavanja, a potom ispite praktičnog i usmenog dijela, odnosno vožnju i poznavanje zakonskih propisa u saobraćaju a tu su i psihologija i pedagogija. Sve to ima smisla jer se većina mladih prijavljuje za obuku u auto školama, tako da jednim dobrim dijelom trebate biti i pedagog – ističe mlada Goraždanka.
Nakon što je dobila licencu, Erna je već počela sa radom i, kako kaže, očekivano, njene prve kandidatkinje su žene.
– Reakcije su izuzetno pozitivne i moje i samih kandidatkinja. Pristup je nekako drugačiji i lakši i super se slažemo. Zahvalna sam auto školi i kolegama koji su mi ukazali povjerenje da se bavim ovim poslom i ja ću ga opravdati savjesnim radom i zalaganjem – ističe ona.
S obzirom na situaciju da su instruktori vožnje pa i profesionalni vozači uglavnom muškarci, Erna smatra da na ovaj način ruši i te stereotipe.
– Smatram da mi žene možemo dosta više pa što da ne, da budemo i prve u nekom poslu. Ne stoje tvrdnje da su žene loši vozači. Naprotiv, mislim da su žene čak i bolji vozači, da su opreznije jer muškarci se ponašaju na način „mi smo rođeni za to, to je muški posao“ ali žene sa dozom opreza pa istraha to rade puno savjesnije – zaključuje mlada Goraždanka.
(Vijesti.ba / FENA)
IZVOR