Boeing je objavio da će Robert “Kelly” Ortberg, bivši izvršni direktor dobavljača Rockwell Collinsa, biti njihov novi izvršni direktor, počevši od 8. augusta, zamjenjujući dosadašnjeg izvršnog direktora Boeinga, Davea Calhouna, koji je bio pod pritiskom zbog problema kompanije. Ortberg ima inženjersku pozadinu, a ne finansijsku, jer je diplomirao mašinsko inženjerstvo, piše CNN.
“Veoma sam počašćen i ponizan što se pridružujem ovoj legendarnoj kompaniji,” rekao je Ortberg u izjavi kompanije. “Boeing ima ogromnu i bogatu historiju kao lider i pionir u našoj industriji, i posvećen sam radu zajedno sa više od 170.000 posvećenih zaposlenih u kompaniji kako bismo nastavili tu tradiciju, s naglaskom na sigurnost i kvalitetu.”
Ortberg, koji je primijetio da “ima mnogo posla” u Boeingu, ima pozadinu koja bi mogla ohrabriti neke zaposlenike koji su kritikovali upravu Boeinga zbog prevelikog naglaska na financije umjesto na kvalitetu inženjeringa.
Međutim, Ortbergovo imenovanje ne garantuje nužno da će nova uprava donijeti ispravne odluke. Iako je Calhounova pozadina u financijama, njegov prethodnik, Dennis Muilenburg, izvršni direktor Boeinga u vrijeme razvoja problematičnog aviona 737 Max i dvije fatalne nesreće tog aviona koje su dovele do njegovog prizemljenja u trajanju od 20 mjeseci i pet godina financijskih gubitaka, također je imao inženjersku pozadinu.
Ortberg je započeo rad u avioindustriji 1983. godine kao inženjer u Texas Instrumentsu, a potom se pridružio Rockwell Collinsu 1987. godine kao menadžer programa. Postao je izvršni direktor Rockwell Collinsa 2013. godine, a penzionisao se iz kompanije 2021. godine.
“Kelly je iskusan lider koji je duboko poštovan u avioindustriji, s dobro zasluženom reputacijom za izgradnju jakih timova i vođenje složenih inženjerskih i proizvodnih kompanija,” rekao je predsjednik Boeinga Steven Mollenkopf u izjavi. “Radujemo se radu s njim dok vodi Boeing kroz ovaj važan period u dugoj historiji kompanije.”
Rockwell Collins pruža avione, električne sisteme korištene u avionima, i informacione tehnologije korištene u avioindustriji. Kompaniju je 2018. godine kupio United Technologies, a sada posluje kao Collins Aerospace. Ortberg je ostao u kompaniji tri godine dok je bila integrirana u United Technologies, a potom se penzionisao.
On će imati pune ruke posla s rješavanjem problema u Boeingu, koji nije zabilježio profitabilnu godinu od 2019. godine. Od tada, osnovni operativni gubici kompanije iznosili su 33,3 milijarde dolara, uključujući gubitak objavljen u srijedu. Boeing će imati poteškoća s povratkom na put profitabilnosti sve dok ne uvjeri regulatore da je riješio probleme sa sigurnošću i kvalitetom svojih aviona.
(Vijesti.ba)
IZVOR