Povod ovog izdanja kao što sam naziv poštanske marke kaže je 25 godina otkako je konvertibilna marka zaživjela kao valuta koju će koristiti sva tri naroda Bosne i Hercegovine, a razlog za nastanak bosanskohercegovačke konvertibilne marke je povjerenje sva tri naroda u tadašnju njemačku marku, govorio je prvi guverner Centralne banke Peter Nicholl.
Direktor Glavne banke Republike Srpske Centralne banke BiH Zoran Babić naglasio je da je stabilnost KM očuvana svih 25 godina, te dodao kako je to urađeno kroz stabilan kurs u skladu sa monetarnom politikom Centralne banke BiH.
Dizajner poštanskih marki Nebojša Đumić i ovaj put pokazao je svoju kreativnost ističući priču na osnovu koncepta “kako uloviti novac” gdje je simbolički prikazao zeca pored mrkve koja ga mami, zatim leptira i mrežu za hvatanje insekata, a pored ribe štap za pecanje. I na kraju kovanice, kao završni detalj u skladu s temom.
Izvršni direktor Zorаn Protić, koji predvodi sektor IKT razvoja, prodaje i marketinga u “Pošte Srpske”, istakao je višegodišnju praksu ovog preduzeća u obilježavanju značajnih kulturnih i istorijskih događaja u zemlji koje putem poštanskih marki „šalje“ u svijet ostavljajući trag naših naroda što predstavlja jedan od glavnih zadataka koje poštanska marka sa sobom nosi.
I.P
(Vijesti.ba)