– Mi svakodnevno očekujemo odobrenje za Istanbul koji bi mogao ići vrlo brzo u objavu. Nakon toga nam ostaje kapacitet za još četiri destinacije, to će biti najvjerojatnije zemlje EU i ciljamo na regije gdje ima putnički potencijal koji je dokazan u prethodnih 10 godina, kazao je Halilčević.
Postojeće destinacije otvorene su na osnovu potreba putnika, svaka naredna destinacija će se otvarati na istom principu.
– Svrha je da budemo dobar servis putnicima i od njihovog odziva zavisi dugoročnost ovih destinacija. Mi sa Lumiwingsom imamo mogućnost da dogovaramo destinacije, da ih preporučujemo, imamo mogućnost da dogovaramo broj sedmičnih frekvencija. Ako se neke linije pokažu kao neisplative mi ih možemo zamijeniti sa nekim drugim, ističe Halilčević.
Putnici sa kojima smo razgovarali obradovani su postojećim, ali i linijom koja tek treba da se uspostavi pema Turskoj.
– Zamislite da do Njemačke putujem autom 15 sati. Ovako za tri sata sam tamo. To je velika prednost, nemjerljiva, kaže Ernad koji živi u Njemačkoj.
– Malo su skuplje karte nego kod Wizz Aira ali je i komfor veći. Tako da, koliko para, toliko muzike, kaže Ismir koji je iz Danske sletio u Tuzlu.
(Vijesti.ba)