Kompanija Volvo Cars saopštila je u utorak da je prodaja njenih vozila opala za pet posto na godišnjem nivou u januaru, na 50.820 automobila, dodajući da je pad uglavnom rezultat vremenskog okvira Kineske nove godine.
Volvo Cars, koji je većinski u vlasništvu kineske kompanije Geely Holding, naveo je da je broj elektrifikovanih vozila, uključujući potpuno električne i plug-in hibridne modele, porastao za 17 posto u odnosu na prošlu godinu i sada čini 44 posto ukupne prodaje, prenosi “Reuters”.
Najprodavaniji model Volvoa u januaru bio XC60, sa 18.972 prodatih primjeraka, što je nešto više nego prije godinu dana, zatim XC40/EX40, sa ukupno 8.736 prodatih vozila, što je pad od više od 20 posto u odnosu na januar prošle godine, dok je XC90 ostvario prodaju od 7.473 automobila, odnosno pad prodaje za oko deset posto.
Akcije kompanije Volvo Cars pale su za 2.61 procenat u jutarnjem trgovanju, nadmašivši opšti pad stokholmskog berzanskog indeksa od 0.6 procenata.
(Vijesti.ba)