U septembru je Ebro izvijestio da će Chery, iz komercijalnih razloga, pomeriti početak proizvodnje u svojoj prvoj evropskoj fabrici u Barseloni s kraja ove na sljedeću godinu, bez preciziranja tačnog datuma.
Među razlozima je španski partner kineske kompanije naveo i carine Evropske unije na električna vozila proizvedena u Kini, ali izvršni direktor Pedro Kalef rekao je da one ne bi trebalo da utiču na zajedničku kompaniju, jer će proizvodnja biti locirana u Evropi.
Španija je u oktobru bila suzdržana prilikom glasanja u EU o dodatnim kompenzacionim carinama na električna vozila proizvedena u Kini.
Šef Ebra rekao je da je početak proizvodnje pomjeren za četvrto tromjesečje sljedeće godine.
“Projekat nije otkazan, samo su neki elementi prilagođeni”, rekao je Kalef.
“Imamo razloga da vjerujemo da će naš odnos sa kompanijom Chery godinama biti čvrst” ,dodao je.
Chery bi u Barseloni trebalo da započne proizvodnju SUV-a Omoda 5.
Reuters napominje da nisu uspeli odmah da kontaktiraju Chery za komentar, jer je u Kini radno vrijeme već bilo završeno.
U aprilu je zajednička kompanija koju su osnovali Chery i Ebro najavila da planira da do 2029. godine proizvodi do 150.000 vozila godišnje i da će fabrika u Barseloni biti među glavnim izvoznim postrojenjima kineskog proizvođača.
Do 2021. godine pomenutu fabriku je koristio japanski proizvođač automobila Nissan, a prije toga Ebro.
Nova kompanija će zaposliti do 1.250 bivših radnika Nissana, rekao je za Reuters predsjednik upravnog odbora Ebra Rafael Ruiz.
(Vijesti.ba)
IZVOR