Ovaj pravilnik jasno definiše ko ima pravo na ostvarivanje dječijeg dodatka, pod kojim uslovima, te koja je neophodna dokumentacija za podnošenje zahtjeva.
Prema Pravilniku, centri i službe za socijalni rad obavezni su prikupiti svu dokumentaciju koju mogu pribaviti po službenoj dužnosti. U situacijama kada centri nisu u mogućnosti prikupiti određenu dokumentaciju, obaveza pada na podnosioca zahtjeva, odnosno na roditelje ili staratelje djece.
Jedna od novina u tom pravilniku jeste i izmjena koja omogućava isplatu dječijeg dodatka ne samo na račun djeteta, već i na račun roditelja.
Naime, zbog velikog broja inicijativa i upita građana, omogućeno je roditeljima da biraju hoće li sredstva nastaviti primati na račun djeteta ili će prebaciti isplatu na vlastiti račun. Na ovaj način, roditeljima se daje mogućnost da smanje troškove održavanja računa, što je bio jedan od često isticanih problema.
“Ovo je još jedan način da pokažemo da slušamo glas građana i odgovaramo na njihove potrebe. Učinili smo sve što je u našoj mogućnosti kako bismo omogućili ovaj izbor roditeljima”, rekao je Delić.
U narednom periodu, digitalna baza podataka Ministarstva bit će prilagođena kako bi omogućila podnošenje zahtjeva za promjenu računa na koji se uplaćuje dječiji dodatak.
Pravilnik je već dostavljen svim centrima i službama za socijalni rad u Federaciji BiH, a prema njemu će se postupati s početkom primjene Zakona, odnosno već sada po podnošenju novih zahtjeva, kako za ostvarivanje prava, tako i za obnovu rješenja za nastavak korištenja prava na federalni dječiji dodatak, saopćeno je iz Ministarstva.
(Vijesti.ba)
IZVOR