Značajno veći nameti u Njemačkoj otežali su poziciju Lufthanse i Condora i pomaknuli jezičac u tržišnoj utakmici još više na stranu konkurencije, rekao je čelnik Condora Peter Gerber na poslovnom skupu u frankfurtskom aerodromu.
U posljednje četiri godine troškovi kontrole zračnog saobraćaja, sigurnosnih provjera i naknada udvostručen je s 3.5 milijardi eura na sedam milijardi eura godišnje, upozorio je Gerber, prenosi HINA.
Međunarodni prijevoznici sve više izbjegavaju njemački aerodromi, što dovodi do gubitka veza za svijetom, upozorio je čelnik Condora. Njemačka se tako još nije u potpunosti oporavila od pandemijske krize i dosegnula je tek 82 posto prometa iz pretpandemijske 2019. godine, dok ju je većina drugih evropskih zemalja premašila.
Visoke cijene karata istovremeno čine putovanje avionom socijalnim problemom za izvozno orijentisanu njemačku ekonomiju, ustvrdio je Gerber. Čelnik kadrovskog odjela u Lufthansi Michael Niggemann usprotivio se vladinoj uredbi o održivim avio gorivima (SAF).
Sistem će registrovati samo polaske iz EU-a pa će čvorišta izvan Evrope biti u prednosti, objasnio je. Od 2025. zračni prijevoznici koji lete iz EU-a morat će u prosjeku koristiti dva posto održivog goriva, a do sredine stoljeća njegov udio trebao bi porasti za 70 posto.
Lufthansa je istakla da će nedovoljna proizvodnja održivih goriva u budućnosti biti značajna stavka u troškovima, poručivši da se odredbe EU-a i Njemačke o upotrebi sintetičkih goriva proizvedenih električnom energijom ne mogu provesti u djelo.
(Vijesti.ba)
IZVOR