Prodaja automobila u EU pala je u martu prvi put od početka godine, saopćilo je danas udruženje proizvođača ACEA, ocijenivši da su uteg kupovini bili uskrsni praznici.
U martu je u EU registrovan milion novih automobila, za 5.2 posto manje nego u istom prošlogodišnjem mjesecu, izračunala je ACEA.
U februaru poskočila je za 10.1 posto.
U grupi vodećih tržišta najviše se u martu smanjila prodaja u Njemačkoj, za 6.2 posto. Slijede Španija i Italija s padom prodaje za 4.7 odnosno za 3.7 posto. Francusko tržište smanjilo se pak za blagih 1.5 posto.
Evropsko tržište električnih automobila na baterije potonulo je u martu dvostruko snažnije od tržišta u cjelini, za čak 11.3 posto, izračunala je ACEA, istaknuvši 28.9-postotni pad u Njemačkoj. Tržišni udio električnih automobila blago je ipak porastao u odnosu na februar, na 13 posto.
U prvom ovogodišnjem kvartalu evropsko tržište novih automobila poraslo je za 4.4 posto, uz registrovanih 2.8 miliona vozila, izračunala je ACEA. Među vodećim tržištima najveći rast bilježile su Italija i Francuska, po stopi od 5.7 posto. Slijede Njemačka i Španija s povećanjem prodaje od 4.2 odnosno 3.1 posto.
Evropsko tržište električnih automobila na baterije poraslo je za 3.8 posto, uz registrovane gotovo 333 hiljade novih vozila. Prodaja dizelaša smanjila se pak za 10.6 posto, uz prodana 355.352 vozila.
Benzinci su potvrdili vodeću poziciju s udjelom u tržištu od 35.4 posto, a hibridni električni automobili zadržali su drugo mjesto s udjelom od 29 posto, prenosi Hina.
(Vijesti.ba)