To samo po sebi nije štetno, ali pijesak je potrebno što prije isprati jer eventualno može da ošteti zaštitni sloj laka, metlice brisača, ali i vjetrobransko staklo kada se brisači aktiviraju.
Dio pijeska dospije i u filter kabine (ako ga mijenjate barem jednom godišnje, ne brinite), ali svakako nešto od toga dospije i u motor, iako su količine male i nemjerljive zbog filtera.
U svakom slučaju pustinjski pijesak treba isprati sa što više vode prije nego što ga se uhvatite u koštac spužvom ili metlom i šamponom. U dobrim automatskim praonicama limarija će se ionako prvo dobro oprati vodenim mlazom pod pritiskom koji će s laka isprati najveći dio sitnog pijeska prije nego ga četke počnu trljati po laku i karoseriji.
U suprotnom, bolje je da to učinite sami, ali ne zaboravite da podignete i metlice brisača, jer se inače sitna zrnca pijeska iza gumenih metlica mogu trljati po vjetrobranskom staklu i ostaviti sitne, jedva vidljive tragove.
Ako sami birate programe pranja prilikom pranja (ručno ili automatsko pranje) koristite i aktivnu pjenu. I naravno puno vode – prije i poslije.
Ako ste dovoljno pažljivi, onda saharski pijesak ne bi trebao da utiče na izgled i boju vašeg automobila – osim možda pokvarenog vizuelnog utiska neposredno nakon kiše.
I na kraju: ne dopustite da prašnjavi, pjeskoviti pokrivač probudi zločka u vama. Pišete li po autu prstom, učinićete sebi medvjeđu uslugu, jer to je slično pisanju po boji sa šmirgl papirom.
(Vijesti.ba)