Skims je imao svoj debi na malim ekranima u nedjelju, poklopivši se s dodjelom Oscara 2024., prikazujući osnivačicu brenda Kim Kardashian u jednominutnoj reklami naziva Skims Lab.
Futurističku reklamu režirao je Frank Lebon, a producirala američka nezavisna globalna reklamna agencija Wieden+Kennedy.
U njoj se može vidjeti Kim kako nosi nekoliko najprodavanijih komada svog brenda dok se u pozadini čuje hit Garyja Wrighta iz 1975. Dream Weaver. Kim isprobava grudnjake, majice kratkih rukava i odjeću za oblikovanje uz pomoć svojih klonova.
“Kloniranje postaje toliko popularno da koriste sve načine da nas obavijeste”, “Sviđa mi se reklama”, “Zapravo je kul i originalna”, “Super je”, “Podsjeća me na novi spot Ariane Grande”, “Kul je”, “Što je ovo?”, “Sviđa mi se izbor pjesme”, “Reklama je čudna. Klonovi, svemir…”, “Ova pjesma je samo za Wayne's World”, “Hvala što si mi uništila klasik”, neki su od komentara na društvenim mrežama.
“Budući da je ovo naša prva kampanja napravljena za TV, htjeli smo da se gledaoci osjećaju kao da su s nama u Skims svemiru”, rekla je Kim Kardashian, prenosi WWD.
Dodala je da su ovim kratkim filmom htjeli ispričati priču brenda, ali i njihovu “opsjednutost s razvojem proizvoda na duhovit, ali ekstravagantan način”.
Frank Lebon je prethodno režirao video kampanje za Kenzo, Asics i Dior, dok je agencija Wieden+Kennedy poznata po svojim nagrađivanim reklamama za brendove uključujući Nike, McDonald's i Ford.
(Vijesti.ba)