Kompanija OLX obilježila je 15 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini.
Na samom početku svečanosti povodom godišnjice iz kompanije Olx.ba istakli su da u svojoj bazi imaju više od 3.6 miliona registrovanih korisnika, q 1.5 milion aktivnih korisnika objavilo je 60 miliona oglasa u okviru čega je objavljeno više od 187 miliona fotografija. Na platformi OLX najtraženiji pojam je ‘Golf’, a od 6 miliona objavljenih automobila, golfovi su zauzeli više od 1 milion oglasa.
Druga najposjećenija kategorija su nekretnine, a na platformi je objavljeno oko 1.6 miliona oglasa.
– Skoro smo punoljetni i ovo nije mali period. Od početka mi se bavimo isključivo online trgovinom. Uspjeli smo da umrežimo ne samo fizička lica, nego i kompanije koje su prepoznale važnost internet prodaje koja je korisna i važna i bez koje se danas u 2024. godini jednostavno ne može. Nije bio jednostavan period ni tehnološki gledano, ni gledano različitim problemima prije svega nedostatkom adekvatnih zakona i pravila kada je ova oblast u pitanju. Međutim, tržište i kupci traže online trgovinu, koriste je maksimalno i to nam sve statistike pokazuju. Naš plan je da i u narednom periodu nastavimo ulagati prije svega u razvoj tehnike i tehnologije, kao i naših prozivoda. Trendovi koje pratimo su svjetski i naši korisnici su navikli na funkcionalnosti koje nude američke , ali i kineske komapnije koje su u usponu. Trudimo se da držimo korak za njima i da potrebe naših korisnika nastavimo pratiti, rekao je Jasmin Marić, direktor poslovnog razvoja kompanije OLX-a.
Također, OLX je zajedno sa BH Poštom i ostalim partnerima do sada realizovao više od 1.5 milion integrisanih dostava.
– Danas smo se okupili povodom svečanog jubileja koji slavi OLX.ba. On je jedan od naših prvih poslovnih partnera sa kojim sarađujemo – rekao je Šehić Adis, generalni direktor JP BH Pošte.
Direktor je istakao dugogodišnju saradnju koja je počela još od 2018. godine.
– Naša saradnja je krenula sa 100.000 pošiljaka na godišnjem nivou, danas je to preko 400.000 pošiljaka. Svakako da moramo biti oprezni sa budućnošću i onim što nas čeka u njoj. To će tjerati nas kao preduzeće da sagledamo u kojem smjeru ćemo se sutra kretati – da li će to biti osnovna djelatnost koju BH pošta danas radi ili ipak neke savremene tehnologije ili logistika koja nas sigurno čeka u budućnosti – naglasio je Šehić.
Povodom svečanog jubileja, BH Pošta prezentirala je jedan njihov novi proizvod.
– Mi smo ovlašteni ovjeritelji certifikata za digitalni potpis. Napravit ćemo jedan događaj, gdje ćemo svim građanima, kako pravnim tako i privrednim subjektima prezentirati preko privrednih komora, a onda ćemo gledati i da uključimo sve organe vlasti kako bismo zajedno “iznijeli” taj projekat. Živimo u digitalnom vremenu, broj internet dostava eksponencijalno raste, a naš je cilj adekvatno odgovoriti na potrebe korisnika”, naglasio je direktor BH Pošte.
Zanimljiv podatak je i da su korisnici ovog internet servisa u proteklih 15 godina razmijenili preko 735 miliona poruka.
Miran Stambol, brend manager za Audi u kompaniji Porsche BH je istakao da je izrazito sretan i ponosan da danas imaju priliku da proslave zajedno sa OLX-om njihov 15 rođendan.
“Audi u Bosni i Hercegovini posluje već nekih osam godina u sklopu Porsche Holding iz Salzburga i za svih tih osam godina imamo izuzetnu saradnju sa OLX portalom, odnosno bivšim Pik-om”, kazao je Stambol.
Dodao je da mora biti iskren, poručivši da veliki dio uspjeha koji su postigli u BiH, moraju prepisati portalu OLX.ba.
“Znamo danas kako sve funkcioniše u svijetu koji se izrazito brzo mijenja. Tako se naše ponude brzo mijenjaju. Nekako kroz OLX.ba i kroz ono što on nudi ka našim kupcima, potencijalnim i svima onima koji se žele upoznati malo više sa našom gamom automobila i ponudom aktuelnom koju imamo, OLX.ba je prva i najbolja platforma za to”, poručio je Stambol.
(Vijesti.ba)
IZVOR