Večera za mršavljenje

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Da biste izgubili kilograme ili održali vitku liniju važno je između ostalog što ćete pojesti za večeru. Večera bi trebala biti najlakši obrok u danu jer se metabolizam tijela usporava i priprema za odlazak na spavanje. Preporučuje se da jedete dva do tri sata prije odlaska u krevet, a večera bi se trebala sastojati najvećim djelom od proteina. Kako biste bili sigurni da konzumirate najbolju večeru za mršavljenje, u nastavku vam donosimo prijedloge, a hranu možete vrlo lako i sami pripremiti.

Škampi

Plodovi mora su niskokalorični, zdrav i ukusni i rijetko tko ih ne voli. Kako biste ih pripremili na najbolji način, dodajte im masline i rajčicu. Rajčica je, osim toga što je niskokalorična, i zdrava. Sadrži važne antioksidanse koji pomažu u očuvanju zdravlja. Istraživanja govore da čak jedna trećina populacije jede premalo hrane koja sadrži vitamin A i C, a spomenute vitamine naći ćete upravo u rajčici. Škampe možete kombinirati i s tjesteninom, ali pazite da ne pretjerate s umacima. Odaberite tjesteninu od špinata i dodajte joj preprženi poriluk. Škampi će se odlično stopiti sa zelenilom poriluka i špinata.

Piletina

Piletinu možete kombinirati na razne načine, a osim što dobro paše uz tjesteninu, rižu i krumpir, bit će ukusna i slasna i ako se pripremi s povrćem. Možete je ispeći na gril tavi s minimalno masnoće te poslužiti s pečenim tikvicama, raznim povrćem kuhanim na pari ili zelenim lisnatim povrćem uz dodatak maslinovog ulja i malo češnjaka. Dobit ćete nutritivno bogat obrok, a siromašan kalorijama, u što ćete se uskoro uvjeriti i sami na svojoj liniji. Ako želite unijeti dodatne proteine, dodajte malo prepržene slanine koja će obrok dodatno obogatiti proteinima, ali i okusom.

Juha

Ako ste ljubitelj juha, nema razloga da pokoji dan ne završite uživajući upravo u njima. Bilo da se radi o krem juhama ili onim bistrima poput pileće ili riblje juhe, ona će biti pun pogodak. Juhe su zasitne, a odlična vijest je da takvu juhu možete pojesti u neograničenim količinama. Birajte sastojke koji ne sadrže dodatne masnoće kao što je na primjer vrhnje za kuhanje za koje se preporučuje da ga potpuno izbjegavate. Krem juhe radije pripremite s mnoštvom povrća koje će dati gustoću juhi, a ako se baš ne možete odreći vrhnja, birajte ona biljna.

Omlet

Jaja pružaju bogatstvo proteina, a ako im dodate gljive, špinat, brokulu ili razno povrće, dobili ste omlet za prste polizati. Omlet s povrćem će vam dati sitost ubog velike količine proteina, ali i malo kalorija. Uz ovakav obrok nije potreban kruh, jer je jelo zasitno i puno. Ako vam ipak nedostaje nešto što ćete jesti uz omlet, preporučuje se salata od matovilca ili cikle.

Salata

Razne salate s nemasnim mesom, sjemenkama, orašastim plodovimaili povrćem, tunom i tofuomdobar su izbor za sve one koji se bore s viškom kilograma. Birajte nemasne proteine i kombinirajte ih sa salatama po želji. Dodajte kus kus, heljdu, amarant ili kvinoju, malo sjemenki i začinite maslinovim uljem. Najbolji dio pripreme salata je taj što nećete potrošiti puno vremena i posuđa za pripremu.

Share.