8 nesvakidašnjih načina oslobađanja od stresa – Savjet psihologa!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Misli beže, koncentracija opada, napetost raste, osećate unutrašnju neprijatnost, paniku – to su oni, tipični simptomi stresa, koji nas izbacuju iz ravnoteže.

Šta raditi? Naučiti – upravljati stresom, jer to pomaže, ne samo da se vratite u formu, nego i da eliminišete bolest, i čak, usporite proces starenja.

  • Češalj.
  • U toku radnog rana, provedenog ispred monitora, mimična muskulatura postaje veoma napeta, tako da glava postaje veoma teška i počinje da boli. Jedan od načina izbegavanja stresa – češljanje kose u trajanju 10-15 minuta. Ova procedura pomaže „aktivirati “ krv i osloboditi mišiće
  • Ukusna hrana – efikasni antistres doping. Sačuvati dobro raspoloženje, osloboditi se stresa pomaže masna riba, koja sadrži omega-3 masne kiseline, veoma korisne za nervni sistem. Ako ne volite ribu, pojedite sladoled ili bananu. Ove namirnice su bolje od antideprisiva.
  • Još jedan način da se ublaži napetost i izbegne stres. Potrebno je svom snagom protrljati dlan o dlan, dok dlanovi ne postanu vrući. Takođe je korisno i protrljati uši. Na taj način, brzo ćete se vratiti i fokusirati na posao.
  • Izboriti se sa negativnom emocijom pomaže 15-minutno tuširanje. Stanite ispod toplog mlaza vode, tako da on masira glavu i ramena. Ubrzo ćete osetiti kako voda odnosi sa sobom sve nepotrebno.
  • Psiholozi su otkrili da oslikavanje bojanke u roku od 2-3 minuta u periodima pojačanog stresa petostruko povećava verovatnoću da se svi poslovi završe na vreme.
  • Nagomilavanjem radikala čovek ima osećaj panike i anksioznosti-karakteristike stresnog stanja. Hibiskus ne daje radikalima gomilanje, kao da i h razvodnjava, i na taj način pomaže oslobađanju od stresa, ne izazivajući u vama malaksalost.
  • Razvrstavanje stvari na svoja mesta pomaže da se fokusirate i organizujete misli. Sem toga, uredne police, ladlice, fioke, ormari, daju pozitivan psihološki efekat – spoljašnja uređenost i organizovanost nesvesno se prenosi na sopstven život.
  • Obavezno plešite kod kuće. Ritmički pokreti uz muziku idlično pomažu eliminisanju stresa. Osim toga, ples doživljavamo kao zabavu, za razliku od sličnih vežbi u fitnes klubu.
Share.